
Το IEEE Student Branch University of Ioannina – Παράρτημα Άρτας συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στη δράση «Μαθησιακές Δυσκολίες – Πρόληψη, Διάγνωση, Παρέμβαση», η οποία πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουνίου 2025, στο πλαίσιο ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και ενίσχυσης της εκπαιδευτικής κοινότητας γύρω από ζητήματα που αφορούν μαθησιακές δυσκολίες.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης, η ομάδα του Branch βοήθησε στην υλοποίηση του διαδραστικού STEM εργαστηρίου “A Question of Balance”, βασισμένο στο εκπαιδευτικό πλάνο μαθήματος του IEEE TryEngineering, και χρηματοδοτημένο μέσω των IEEE STEM Grants. Το εργαστήριο απευθυνόταν σε εφήβους και είχε ως στόχο την καλλιέργεια δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, την ενίσχυση της δημιουργικότητας και την εισαγωγή σε βασικές έννοιες της μηχανικής και της ισορροπίας.
Η δράση υλοποιήθηκε με την υποστήριξη 7 εθελοντών φοιτητών του Branch και τη συμμετοχή περισσότερων από 15 παιδιών, που ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό και ενεργή εμπλοκή σε όλες τις δραστηριότητες.
Με πρωτοβουλίες όπως αυτή, το IEEE Student Branch στοχεύει στην ενδυνάμωση όλων των μαθητών, με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες, προωθώντας τις αξίες της συμπερίληψης, της εκπαίδευσης STEM και της ισότιμης πρόσβασης στη γνώση.





